1. Úvodní ustanovení
1.1. V případě, že nebyly sjednány jiné písemné podmínky kupní smlouvy, upravují tyto „VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ A DODACÍ PODMÍNKY“, vydané v souladu s ustanovením § 1751 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku (dále jen „PODMÍNKY“), smluvní vztahy, vznikající mezi firmou REDA a.s., Hviezdoslavova 55d, 627 00 Brno - Slatina, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, v oddíle B, vložce 4396, IČO 18828507, DIČ CZ18828507 jako prodávajícím (dále jen „prodávající“) a kupujícím (dále jen „kupující“) uvedeným v kupní smlouvě (dále jen „smlouva“).
1.2. Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím vzniká přijetím objednávky z e-shopu. Přijetí objednávky kupujícího prodávajícím při prodeji zboží v e-shopu zašle prodávající kupujícímu emailem na adresu uvedenou kupujícím v objednávce.
1.3. Kupní smlouvou se prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá zboží/věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní, a kupující se zavazuje, že věc/zboží převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu.
2. Předmět plnění
2.1. Předmětem plnění je dodávka Smart dárků z nabídky programu Shell ClubSmart (dále jen „zboží“), které lze vyměnit pouze za body, nebo částečně uplatnit body a částečně za doplatek.
3. Kupní cena zboží
3.1. Všechny ceny jsou smluvní. V on-line e-shopu jsou vždy aktuální a platné ceny.
3.2. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu zboží dohodnutou v kupní smlouvě včetně nákladů na doručení zboží (dále jen „kupní cena“).
4. Dodací lhůta
4.1. Odměna je Kupujícímu doručena zpravidla od jednoho měsíce od odepsání bodů z jeho účtu.
5. Dodací podmínky
5.1. Zboží lze Kupujícímu zaslat prostřednictvím DPD nebo Zásilkovna
5.2. Místem a časem dodání zboží kupujícímu je předání zboží prvnímu nezávislému dopravci (kurýrní služba, např. Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. a jiné.) v sídle prodávajícího.
5.3. Za podmínek uvedených v bodě 3.2., platí kupující prodávajícímu náklady na dopravu.
5.4. Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) dle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
5.5. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je třeba neprodleně oznámit e-mailem na adresu info.clubsmart@reda.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem nebo poštou Prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva zboží reklamovat, Kupující je však povinen prokázat, že reklamované vady mělo zboží již v době jeho převzetí.
6. Platební podmínky
6.1. Prodávající akceptuje následující platbu kartou karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro prostřednictvím internetového platebního portálu.Poskytovatelem platební brány je společnost ComGate Payments, a.s.
Možnosti plateb:
Patba kartou
Platba kartou je nejpoužívanější platební metoda. Platební brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro. Po schválení platby získává kupující ihned informaci o provedení platby
Bankovní převod
Bankovním převodem je myšlen převod peněz mezi dvěma bankami bez použití platební karty. Přihlášení do online bankovnictví nebo aplikace garantuje bezpečnost platební metody – potvrzení platby může proběhnout pouze v nich. Při zpracování transakce je bezpečnost zaručena tím, že spojení mezi bankami je šifrované.
Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s.:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
6.2. Prodávající je oprávněn požadovat uhrazení celé kupní ceny a dopravy ještě před odesláním zboží Kupujícímu.
6.3. Prodávající posílá faktury výhradně elektronicky na předem stanovenou e-mailovou adresu dohodnutou mezi prodávajícím a kupujícím.
7. Odstoupení od smlouvy Kupujícím
7.1. V případě, že se Kupující po převzetí Zboží rozhodne tuto Zboží vrátit (např. z důvodu že nesplňuje jeho očekávání), může tak učinit do 14 dnů od převzetí odměny. Zboží musí zaslat zpět na vlastní náklady na adresu REDA a.s., Hviezdoslavova 55d, 627 00 Brno.
7.2. Zboží nesmí být poškozeno a musí být v originálním obalu včetně veškerého příslušenství. Po převzetí vráceného Zboží Prodávajícím má Kupující nárok na vrácení Bodů, které zajišťuje Zákaznické centrum Shell, a v případě odměny s doplatkem kromě toho také nárok na vrácení doplatku, který zajišťuje REDA a.s. V tomto případě je splatnost 14 dnů od přijetí vráceného zboží Prodávajícím.
8. Odstoupení od smlouvy Prodávajícím
8.1. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo pokud výrobce dovozce nebo dodavatel zboží dohodnutého v kupní smlouvě přerušil výrobu nebo provedl takové závažné změny, které znemožnily realizaci splnění povinností prodávajícího vyplývajících z kupní smlouvy nebo z důvodů vyšší moci, nebo jestliže ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něho spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží zákazníkovi ve lhůtě stanovené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě. Prodávající je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a vrátit mu již zaplacenou zálohu za zboží sjednané v kupní smlouvě ve lhůtě do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy, a to převodem na účet určený kupujícím, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.
9. Jiná ustanovení
9.1. Zjevné vady plnění musí být kupujícím písemně oznámeny Prodávajícímu v souladu a s náležitostmi dle reklamačního řádu prodávajícího, a to nejpozději do 14 kalendářních dnů od předání zboží, a skryté vady ihned po jejich zjištění, nejpozději do 6 měsíců od předání zboží.
9.2. Prodávající je povinen uznané vady plnění odstranit nejpozději do 2 měsíců po obdržení reklamace takto:
Je-li dodání vadného zboží podstatným porušením smlouvy může kupující:
a) požadovat odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.
9.3. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží od prodávajícího nebo okamžikem, kdy prodávající předá zboží prvnímu nezávislému dopravci do místa určení. Při převzetí zboží od kurýrní služby (nezávislý dopravce) je kupující povinen pečlivě zkontrolovat neporušenost přepravního obalu. V případě, že obal je poškozen uvede kupující tuto informaci do předávacího protokolu kurýrní služby (nezávislý dopravce).
9.4. Prodávající neodpovídá za škody vzniklé nesprávným použitím nebo skladováním dodaného zboží.
9.5. V případě uznání vady zboží nahradí Prodávající pouze hodnotu řádně reklamovaného zboží.
9.6. Fotografie jednotlivých předmětů mají pouze informativní charakter a nemusí plně odpovídat skutečnosti, zejména co se týká barevnosti a detailů provedení.
9.7. Za vadu dodaného zboží se nepovažuje rozdílná sytost barvy nebo odstín barvy mezi skutečně dodaným zbožím a barvou dle katalogu.
10. Závěrečné ustanovení
10.1. V případech neupravených těmito PODMÍNKAMI se tento smluvní vztah bude řídit zákonem č. 89/2012 Sb. občanským zákoníkem a v případě sporu bude rozhodovat místně příslušný soud, v jehož obvodu je sídlo prodávajícího.
10.2. Každá ze smluvních stran je oprávněna činit písemná jednání prostřednictvím elektronických komunikačních prostředků, a to elektronickou poštou, pokud je jím zachycen obsah právního jednání a určení osoby, která právní jednání učinila. Smluvní strany se zavazují, že nebudou jednání učiněné v elektronické podobě, jakkoliv zpochybňovat nebo prohlašovat za neplatné pouze proto, že jednání bylo učiněno v elektronické podobě.
10.3. VODP jsou platné od 1.11. 2023 do vydání nových VODP.